Re: Pixelview Play TV Pro FM NICAM - ma ktos dzwiek stereo ?

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 11:16:15 MET DST

Użytkownik <arkhan_at_2com.pl> przeslal takie znaki :

> Ja używam bTV, ostatnio ściągnąłem nową wersję 2.1, która wg borga
> obsługuje nicam na tej karcie i ...gówno z tego wyszło - żadnego
> nicamu nie stwierdziłem, ani na tvn, ani na tvp1 czy 2.

taaa sam mam borga, to pixela to SYF (avera tez itp)

> były szumy, trzaski - ogólnie nie do przyjęcia.

a widzisz a mowili mi w sklepach ze cos nie tak mam z antena :)
TV odbiera nicam az milo.

tda 7498H philips jest na nich - TRZESZCZY ://
na aver To SAMO.

zobacz www.mjm.com.pl czekam na to (ponoc tez nie idealne ale ponoc, sam
sprawdze i zapodam)

> Podsumowując, przyłączam się do pytania i zapraszam do wymiany

wymienilem (przewalilem 2pixel. 4 aver, kworld - to to samo w roznych cenach
a nicam najlepszy z tych byl na aver bo soft (kilowaty ale lepszy od pixela)
sam przelaczal, lepszy pilot, ale 150zl wiecej od pixel z nicam...))

aver z plytka on board lepszy bo mozna cos zamieszac (degradacja sygnalu IF
z 22 nogi glowicy idacej do IF 1 in tda cos moze da...)