Płyta z IDE Raidem do mirroringu która?

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 10:30:13 MET DST

Witam

Sprawa jest tego typu, że klient potrzebuje zabezpieczenia danych.
Najlepszym wyjściem jest Raid w trybie mirroringu, gdyż klientowi szkoda
czasu na nagrywanie CD (od razu odpada). Dlatego decyzja padła na Raida.
Myślę, że nie ma sensu bawić się w SCSI, dlatego chciałbym zasięgnąć opini o
jakiejś dobrej płycie z RAID-em. Cena płyty nie gra dużej roli. B. ważna
jest stabilność i niezawodność. No i nie ma większego znaczenia czy to AMD
czy Intel. Komp będzie i tak służył do pracy biurowej więc procesora PIV
2.5GHz też tam nie wsadzę :)
Co możecie polecić z własnego doświadczenia?
No i jakie ew. dyski? Głupie Seagate 5400 wydaje mi się, że wystarczą. Może
się myle?

Pozdrawiam. Seba