formatowanie dysku :(

Autor: Adam Wielechowski (adam.wielechowski_at_polkomtel.com.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 09:24:03 MET DST

Najpierw trochę opiszę co i jak wyglądało:
Kolega (amator) sformatował sobie dysk niechcący - zrobił niechący system
plików na FAT
i przyszedł do mnie czemu ma dysk 2 G GB nie 30 GB, więc odpaliłem PM i
ustawiłem od nowa system plików i podzieliłem mu dysk na 3 partycje
po zakończonej pracy PM system nie ruszył, nie mogę go odpalić również z
dyskietki startowej, po przełożeniu do sojego komputera (do kieszeni jako
drugi dysk) mój system też nie odpala
ale po kilu kombinacja odpaliłem PM (pole dysku jest koloru żółtego) z
dyskietki i próbowałem sformatować ten "zwalony" dysk i po ustawieniu
partycji itp. wyskakuję błąd, nie mogę go nawet sformatować (fdisk też się
zawiesza)

czy może mi ktoś powiedzieć co jest grane ??????
i co mam zrobić ?

dzięki i pozdr