Odp: Teac CD-W540E - czemu, ach czemu ;-)

Autor: Zbycholec (kmalkiewicz1_at_wp.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 00:33:01 MET DST

Użytkownik beta <beta_at_net.ent> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:rie2euskcuv6gptebm82nlfvvf44397adr_at_4ax.com...
> Czesc
>
> Nabylem toto dzisiaj - nagrywara jak marzenie (widzialem jak chodzi).
> Tyle, ze chodzi inny egzemplarz i to u kolegi. Moj egzemplarz komp
> widzi tylko jako CD-Rom. Na plycie nie ma zadnego sterownika - same
> instrukcje, manuale, dema programow itd. w 10 jezykach.
> Czemu tak jest? Na stronie supportu Teaca pisza, ze chyba trzeba
> zainstalowac program do nagrywarki. Ale ja mam juz zainstalowany Win
> On CD 3.6 z poprzedniej nagrywary (Yamaha) i on Teaca tez nie widzi.
> Czarna rozpacz.
> Mial tak kto? A jak tak, to jak z tego wybrnac?

> [...]
Mam TEAC CD-W54E
Adaptec Easy CD Creator od wersji 4.02 zawiera sterowniki do tego modelu
Nero Burning Room - na pewno od wersji 5.0 (wczesniejszych nie mialem okazji
sprawdzic