mam pewien problem z kartą graficzną ...

Autor: Michał Pawluk (tesmok_at_poczta.fm)
Data: Thu 16 May 2002 - 00:10:26 MET DST

Czy ktoś z grupowiczów z czymś takim się spotkał?

Mam kartę graficzną Prolink/Pixelview GF2Titanium, płytę ECS K7VTA3

Pod Win2K nie ma problemów

Ale...

Ani win98, ani WinME nie potrafią ustawić innego trybu pracy niż 640x480
przy 16 kolorach.

W ustawiniach jest Nvidia GF2 Titanium i informacja że sprzęt działa
poprawnie. Żadnych konfliktów sprzętowych.
Dla chipsetu VIA zainstalowałem ostatni ServicePack, jest DirectX 8.0a.
Ani oryginalne drivery od producenta karty ani detonatory (próbowałem
kilka wersji) nie dają właściwego rezultatu.
Wszystkie inne urządzenia chodzą ok.

Zależy mi na Win98 bo pod W2K nie chodzą darmowe ProToolsy.

W czym może tkwić problem?

Pozdrawiam
Tesmo