chyba wirus?

Autor: Grzegorz Waruszewski (warmt_at_polbox.com)
Data: Wed 15 May 2002 - 20:54:47 MET DST

Witam, jestem tu nowy (w swiecie komputerow tez)

Mam problem - komp (winME) zawiesil sie w momencie, gdy powinny pojawiac sie
ikonki na ekranie. Widac tylko wskaznik myszki.
Metoda dlugich poszukiwan odkrylem, ze katalog windows jest do pelna
napchany plikami o nazwie fffecos_tam i rozszerzeniu tmp.
Czy to wirus? Jak go wywalic? prosze o pomoc.
Grzegorz