Re: Monitor

Autor: Mczuz (mczuz_at_o2.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 20:47:33 MET DST

sorrki ze na priva
Jak to tanieja, mozesz powiedziec wiecej ???
Prosze Cie bardzo o odpowiedz , poniewaz musze szybko
kupic sprzet.
Mam dylemat jeszcze czy wziac samsunga 757 DFX czy LG 795 FT.
Sprawa ktora mnie troszke odciaga od samsunga jest to iz jego max
odswierzanie ( 1024......) to 104 Hz a zalecane 85 . Ja chcę
monitor zeby pracowac na nim przy 100 Hz, Nie wiem czy jak
ustawie 100 to czy przy tej 4 hercowej roznicy nie bedzie sie szybciej
eksploatwał .
Natomias LG , bardziej mi sie podoba wizualnie ( nie obraz ) ,
i zalecane odswierzanie to 100 Hz, nie wiem tylko ile ma max , tu jest bol,
bo nigdzie nie znalazlem a buraki w sklepie ....eh ,szkoda gadac .
Tak wiec troszke obawiam sie ze on moze miec tez podobnie niski zakres ponad
100 Hz , tylko moze producent nie podaje ....

Moze znajdziesz chwile i mi cos doradzisz ???
Z gory dzieki

--
mczuz
gg 442141, icq 94342441, mczuz_at_wp.pl