Soltek DRV4, Athlon 1.33 + WinXP + bluscreen

Autor: Jarek Krochmalski (jkrochmalski_at_wp.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 19:21:05 MET DST

Hej
Moze mi pomozecie, bo juz nie wiem co robic. komp z plyta jak w temacie (via
266a), + geforce 2mx, sb live, athlon 1,33 po kilkunastu/kilkudziesieciu
minutach intensywnego 3D nastepuje brutalny bluescreen xp.
tempetratura procka w momencie zwisu to okolo 55 C, wiec w normie. Zwisy
wystepuja czy procek krecony czy nie krecony. fsb nie podkrecam.
czytalem cos o via latency patch, (nie wiem czy potrzebne w przypadku via
266a), zainstalowalem, nie pomoglo.
czytalem, ze detonatory w wersji 23.11 likwiduja problem, zainstalowalem,
nie pomoglo.
pozdrawiam
JK