Re: Czy "dyskietka startowa"(pliki oczywiście) może byc startowana z CD?

Autor: Zbig.Drwiega (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Wed 15 May 2002 - 16:07:35 MET DST

W artykule <abqujd$oca$1_at_kujawiak.man.lodz.pl> Donik napisal(a):

> Pliki- nie. Na CD musi byc odpowiedni bootsektor (poczytaj instrukcje do
> swojego programu do nagrywania plytek, lub, jak juz wspomniano- cdrinfo).
> Wtedy- tak, bedzie wstawal jak z flopa. Wlasciwy flop bedzie widziany jako
> naped B.

no to wracam, bogatszy o nowe doswiadczenia :-)
Byłem na cdrinfo.pl. zgrałem dyskietke startowa na CD / botowalny sie stał/.

system zabotował sie z płyty. Ockey.
Znalazła sie tez stacja B:\.
Ale niestety, próba odczytu jakiejkolwiek z niej dyskietki kończy się
komunikatem:

"Sektor nieodnaleziony podczas odczytu na dysku B" No trudno, mówie.
Przechodze na C:\windows\win
/System sprawny-oczywiście/
Scan Disk sie uruchamia, kończy -a potem tak:

"Podczas inicjowania urzadzenia IFSMGR Menadżer Instalowalnego systemu plików
 Microsoft nie może odnaleźć sterownika pomosnika.Należy sprawdzić,
czy zainstalowano IFSHLP.SYS
System zatrzymany"

Oczywiście żaden "Król" nie działa.Twardy reset.
Windows ME jest przed kilkoma dniami instalowany.
Więc nie jego chyba jest winą brak czegoś tam...

Ten eksperyment z płyta startową przeprowadziłem wcześniej i na innym kompie,
 z Win98.Sprawnym w 100%.
Komunikat o braku czegoś tam był identyczny...

Jakie wnioski?

Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848