Re: Wolny dysk jest szybszy niż szybki (długie ale i

Autor: Michał M. (m___michal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 15:38:37 MET DST

> Wolny dysk jest _wolniejszy_ bo jest zbudowany inaczej, inną ma
> prędkość obrotową talerzy, inną bezwładność ramienia głowicy wreszcie >
inną głowicę.
Wiem. Ale niektórzy ludzie rezygnuja z pojemności, wybierając szybkość. A ta
szybkość, w (według testów) szybszym dysku będzie dlatego urzytkownika...
mniejsza. Ponieważ dla niego ważna jest szybkość w pierwszych iluśtam
gigabajtach.

> Jeśli zaś chodzi o samą gęstość zapisu to masz rację. Biorąc pod uwagę
> dwa _identycznie_ zbudowane dyski, szybszy będzie ten większy.
Patrz wyżej. Chodzi o małe różnice w szybkości dysków. Taka sytuacja jest
dość częsta, duże różnice nie występują.

Pozdrawiam
Bardzo przepraszam wszystkich (zwłaszcza) modemowców, że mój Outlook wysłał
poprzednią wiadomości cztery razy. Jeśli macie jakieś strony z płatnymi
banerami, przyślijcie mi ich adresy a zobowiązuje się na te banery kliknąć.