Philips Brilliance 105 (CM2200)

Autor: Marcin Parka (M.Parka_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 15:17:08 MET DST

Dostalem ostatnio ten monitor i w związku z tym mam pytanie. Czy jest w nim
jakakolwiek możliwość regulacji parametrów obrazu (geometria, ustawienie
obrazu itp...). Bo niestety nie ma od tego żadnych przycisków czy
regulatorów. Słyszałem, że ustawień dokonuje się w sposób programowy, jeśli
tak to czym?
Ewentualnie, jeśli ktoś posiada odpowiedni programik do tego to prosiłbym o
przesłanie na priva..

MP
mparka_at_wp.pl