Re: Czy warto kupować dyski Samsung

Autor: _MS_ (markuss_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 14:30:00 MET DST

Użytkownik "Michał M." <m___michal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam dysk Samsung SV3064D.
> Ktoś miał z nimi jakieś problemy?

Ja mam 2 samsungi chyba właśnie ten co Ty i jeszcze 60GB i nie mam z nimi
kłopotów .
Miałem jeszcze 12,6 GB dysk Samsunga i właściwie na własną prośbę (wstrząsy
przy wkładaniu kompa) narobiłem mu parę bad sektorów ale są całkiem niezłe
narzędzia na stronach samsunga że usunołem je i chodził dalej spoko :)
Gdyby nie potrzeba większej pojemności pewno miałbym go dalej :)

Pozdrawiam Marek S. (HP PhotoSmart 215)