Re: >>> Skladany komp, ocena <<<

Autor: maro (bobb_at_go2.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 14:02:43 MET DST

piszac o niezawodnosci nie pisalem tylko o tym ze sie nie psuje(bo sie nie
psul mam go 2 lata) ale tez ze dobrze nagrywa i odtwarza plytki

a co do tego chyba w LG nie jest tak zle

z drugiej strony ludzie pisza ze cdromy sie sypia to prawda ale zauwaz jak
duzo sie tego sprzedaje
a i tak wiekszosc to wina ruskich plytek ktore w nich pekaja

pzdr maro