Re: Duron spitfire - zmiana napiecia

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 11:39:04 MET DST

> Pewnie dziura budżetowa, i za silna złotówka.
> ;-)

hehe :)

w asusie wyladowal nowy procek zostal mi duron
trzeba bylo cos do niego dokupic pozbywajac
sie tym samym zestawu na celeronie
a drugiego kompa zawsze traktowalem jako maszyne
do zabaw hardwerowych - asus to nudna plyta zadnych
niespodzianek :)))

ps.1 budzet faktycznie mizerja

ps.2 dzieki volcan za L7 gdyby tak jeszcze to napiecie 1.8
ten duron nie potrzebuje az 1.85 na 933 biegal przy 1.75

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl
abdesign_at_poczta.onet.pl