Re: Warto kupic Abita ST6 ? a moze Asusa TUSL2-C ?

Autor: MI (tunia01_at_ahoj.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 11:20:09 MET DST

A na cholerę ci płyta do której za chwilę nic nie włożysz nowszego (mam na
myśli procek) Za tą cenę kupisz przyzwoitą płytę pod AMD a za mniejsze
piniądze w stosunku do cen Intela kupisz wydajniejszy procesor. Ja tak
zrobiłem kupiłem shuttle ak-31, durona 1200 i nic mi wiecej do szczęścia nie
potrzeba. A w przyszłości kiedy będę miał taki kaprys to zamienie procka na
mocniejszego. słyszałem, że AMD przynajmniej do końca roku ma wspierać
socket A. I co ty na to ???