Re: [wybierz monitor]

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 10:53:23 MET DST

"Arek>>>" wrote:

> Ja mam Philipsa i stwierdzam ze jest to swietny minitor , super parametry i
> kolory .
> Napewno bedziesz zadowolony Arek
> Z tego co widze prawie wszyscy zareklamowali to co maja , ja tez sie nie
> wyrozniam , ale Philips robi naprawde dobre monitory tak samo jak telewizory
> .

święta prawda. Philips robi monitory jakości telewizorów (to znaczy czuję
się niewiele lepiej, niż siedziałbym przy telewizorze podłączonym do
komputera). Ale do pracy przy komputerze to one się nie nadają. Miałem
okazję pracować przy różnych monitorach Philipsa, łącznie z 21"; coś
strasznego, w życiu bym tego nie kupił. To już chyba Daewoo lepsze (a
badziewsto przecież).

ani porządnie nie można ustawić ostrości, ani kolorów. Nie wiem, może nie
umiem spojrzeć obiektywnie, bo na codzień pracuję na CTX Futura
(Trinitron). BTW, niestety właśnie zaczął się (po 4 latach -za szybko)
rozjeżdżać, więc też rozglądam się za 19", ale na pewno nie Philips.

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***