Re: >>> Skladany komp, ocena <<<

Autor: maro (bobb_at_go2.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 10:55:54 MET DST

Użytkownik "Doman" <DomansMail_at_Poczta.Onet.Pl> napisał w wiadomości
> Do "pasywnego" grania :) Tzn jakies tam gierki 3D nie na max detalach :)
> nie licze na rewelacyjna osiagi bo za 2200 nic wiecej nie wyluskam.
Pozdro,
> Doman.

dlaczego nie na max detalach skoro ma byc atlonie 1600+
wystarczy tylko zmienic gforce na cos szybszego chocby na mx 400 bedzie
naprawde duza ruznica
w porownaniu z 200 przy minimalnie wiekszych kosztach ale cos szybszego nie
zaszkodzi
pomysl tez zeby mial tv-out ogladanie filmow na duzym telewizorze daje
wiecej przyjemnosci niz moniter

co do comba to wiekszosc z tych ktorzy krytykuja nie mialo z nimi
doczynienie i wychodzi typowo
polskie podejscie do tematu jak sie czegos nie ma a ktos chce to kupic to
najlepiej skrytykowac
i powiedziec ze najlepsze to maja oni
mam combo ricocha i jestem naprawde zadowolon moze nie z szybkosci ale z
niezawodnosci
a roznica 300 zet to naprawde mozna lepiej zainwestowac i dolozyc do dysku
lub grafiki
i wtedy gwarantuje ci znaczni lepszy efekt koncowy

co do obudowy to zainteresuj sie obudowa long wtedy nie bedziesz mial
problemow z zamontowaniem napedu cd
na dowolnej pulce a zreszta wiecej miejsca na pulce jeszcze nikomu nie
zaszkodzilo

co do coolerka to jesli masz wybor miedzy cichim i dosc dobrym i bardzo
wydajnym ale helikopterem
to wybierz cichy

cala reszta pasuje