Opinie o monitorze LCD Astron CM870

Autor: Tomasz Lisowski (jtlispl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 09:52:36 MET DST

Poszukuję dla znajomego monitora LCD do pracy głównie biurowej i do czasu do
czasu oglądania filmów. Wiem, że istotnym parametrem jest czas reakcji - nie
powinien być za duży, aby nie było smużenia. Poza tym, ze względów
podatkowych, ważne jest, aby cena brutto wyniosła nie więcej niż 3500 zł.
Gdyby jeszcze taki monitor znalazł się gdzieś w okolicach Szczecina, czy
Stargardu Szczecińskiego, to byłoby super :)

Wiem, że dobre monitory to EIZO, ewentualnie NEC, ale znalazłem tego
Astrona, jak w temacie. To jest 17-ka i jeszcze mieści się cenowo w limicie
wspomnianym wyżej! Co o nim sądzicie? Jeżeli macie negatywną opinię, proszę
o podanie kontrkandydatów.

Pozdrawiam
Tomasz Lisowkski

# Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #