Jak poznać płytę ???

Autor: smiech420_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 15 May 2002 - 08:47:36 MET DST

Witam,

Mam mały problemik:
Próbuję przywrócić do życia kompa (486). Raz jeden udało się go odpalić i
okazało sie, że był na nim WIn95.
Jakiś czas stał sobie ten komp i teraz nie chce się do mnie odezwać.
Tzn.: popodpinałem mu wszystko co trzeba (klawiaturkę, myszkę i monitor),
odpaliłem a on nic. Nawet monitora nie podniósł.

Czy walnięta jest płyta ???
Jak to sprawdzić ???

I jak ustalić co to za płyta (na niej jest niewiele napisane) ???
Chipset ma jakiś "OPTi", bios American Megatrends.

Pzdr.

Smiech