Re: Co sadzicoe o karcie EVIL KYRO 64MB

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 07:23:45 MET DST

> Powiem CI szczerze że posiadajlc te karte byłem z niej mocno zadowolony,
> chodziła na wszystkim i we wszystkim.
> Tam gdzie GF2 siadal ta karta była bezwzględna i nigdy się nie scinała.
> Wydajnością (wg.testów) dorównywała GF3 nie mówiąc o szerokiej gamie
> nędznych GF2. Acha karta potrzebuje dosyć silnego podparcia w pozostałym
> sprzęcie,
> zatem nie wkładaj jej wraz 500 Mhz procesorem i 64 mb ramami.

hehe , ale się rozbawiłem :-)

Tam gdzie Gf2 siadał ... chyba Geforce2MX400 ...

Wydajnosc Geforce3 ??? Bzdura na maxa !!!!

Kyro2 to wydajnośc pomiedzy Geforce2mx a Geforce2Gts i to wszystko.
Raz wydajność porównywalna do GTS a raz do MX.

Ja tez byłem zadowolony ale niestety sa gry w których dziwnie działa i
niestety to zadaża się jej coraz częsciej na najnowszysch grach :-(

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///