Ram a sterowniki!!

Autor: Jankes (janin_at_wp.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 06:07:54 MET DST

Witam!!
Mialem pewien problem z Win ME! A mianowicie na pewnych strona
poprostu sie wieszal :) Zawisl i nic nie dalo sie zrobic bardzo mnie
to denerwowalo bo napoczatku nie wiedzialem o co chodzi! Wiec
zainstalowalem sobie Win2000 i wszytko bylo piknie i ladnie:)) Wszytko
hulalo i takie tam! No ale cos mi nie pasowalo z tym winme bo on
chodzil wczesniej jak trzeba wiec (no ale niestety nie mialem czasu
zeby dokladniej sie przyjzec) i na pomoc przyszedl mi kumpel mowiac
ze mozliwe ze mam pamieci popsute! No ale pomyslalem ze jezeli mam
pamieci popsute to Win 2000 tez powinien padac a dzialal bardzo
poprawnie wszystkie strony chodzily ok nie tak jak w winme!! A
korzystalem z Wina 2000 bardzo duzo bo prawie 4 tygodnie :) i chyba
mialem zwisy 3 a to dlatego ze gralem w jakies gry :) A tak normalnie
w pracy na programach typu Macromedi i adobe wszytsko bylo ok!!
I teraz mam pierwsze pytanie czy mozliwe jest to ze jezeli mam pamieci
popsute to winme nie dziala poprawnie a Win 2000 dziala jak trzeba!!
No ale przejde dalej :) Pomyslalem troche i wpadlem ze to sie zaczelo
dziac jak zainstalowalem najnowszy VIApack 4.38! Zgralem sobie Starsza
wersje VIA 4.37! i zainstalowalem oczywiscie mialem problemy bo winme
w czasie instalaci zdolal sie zawiesic :) No ale zainstalowalem i
teraz wszytsko chodzi cacy te strony co robily zwis kompowi chodza
nalezycie!! I wszytsko jest ok. I teraz mam kolejne pytanie czy jest
mozliwe ze nowsze wersje viapacka az tak zjeba....... mi kompa!!!

Moja konfiguracja to:
DURON 800
SOLTEK KAV-75
GF2 MX pixela