Re: Inside 400MX TV out

Autor: Paweł Kwietniewski (kniarzyn_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 23:35:09 MET DST

Witam,

Udało się przy pomocy TVTools. Zainstalowałem, uruchomiłem, włączyłem TV i
zadziałało, ale tylko na TV - monitor stał się czarny. Po przełączeniu na
monitor we właściwościach wyświetlania twinView uaktywnił się TV, tak że
teraz mogę przełączać się na TwinView i wszystko działa jak należy (nie mogę
jednak dobrze dopasować rozmiaru ekranu - pozostaja po lewej i prawej
stronie "martwe strefy") ale walcze z tym i być może coś się uda zrobić.

Dziękuję bardzo za pomoc,

Pozdrawiam
Kniarzyn