Flat ron , czemu ach czemu tak jest!?!

Autor: camle (camle_at_NOSPAM_admin.softel.elblag.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 22:48:29 MET DST

Czesc

Nabylem toto wczoraj (Flatron 795FT plus) - swieci jak marzenie (widzialem
jak chodzi).
Tyle, ze chodzi inny egzemplarz i to u kolegi. Moj egzemplarz komp
widzi tylko jako monitor. Na plycie nie ma zadnego softu - same
instrukcje, manuale w 10 jezykach.
Czemu tak jest? Na stronie supportu LG nic nie pisza, chyba trzeba
zainstalowac program sterowanie ustawieniami przez USB (taki fajny
soft gdze sie przesuwa suwaczki a monitor sie przestawia).
Skad to sciagnac?! Ale ja mam zainstalowany Win XP
Czarna rozpacz.
Mial tak kto? A jak tak, to jak z tego wybrnac?

Dziekuje za pomoc

camle

PS. sory beta za plagiat