Re: Promy kosmiczne ;-D

Autor: Waldemar Krzok (waldemar_at_zedat.fu-berlin.de)
Data: Tue 14 May 2002 - 20:00:54 MET DST

Michał Wysocki wrote:

> to gdzie Ty pracujesz??? ;-)

to pierwsze, czyli badania naukowe i technologia, to zakład
eksperymentalnych badań równowagi, klinika im. Benjamina Franklina, Freie
Universität Berlin.
http://www.ukbf.fu-berlin.de/hno/vestibularlab/index.htm

To drugie, czyli produkcja, to firma Chronos Vision GmbH.
http://www.chronos-vision.de/default_start.html

Waldek