Brak obrazu.

Autor: Skrzypek (mtb_at_z.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 19:16:47 MET DST

Mam komputer (a wlasciwie moj kolega ma):
Athlon 750 MHz
Ilestam Dimm Ramu
GeForce 2 MX
Plyta nieznana.

odpalal sie prawie zawsze bez problemu, a dzis wszedlem tam do biosu i
chcialem zobaczyc jak sie w tym biosie podkreca procka. Znalazlem to miejsce
i widze, ze sa nastepujace warianty:
100/33 MHz (spd off)
100/33 MHz (spd on)
110/33 MHz (spd on, chyba).
ustawilem na ta ostatnia. Nacisnalem zachowaj zmiany i... cisza. Nie zglasza
sie nawet karta grafiki, a przeciez powinna... Athlon ma duzy radiator z
silikonem, wiec z chlodzeniem problemow nie powinno byc (napewno nie przez 5
sekund chodzenia). Czy mogla pojsc magistrala PCI/AGP ?
Pytam, bo w koncu ja odpowiadam z ata awarie, i nie wiem, czy bedzie trzeba
plyte glowna wymieniac.

POMOCY!!

--
Skrzypek (mtb_at_z.pl)