Pomóżcie w wycenie sprzętu...

Autor: masterdick (masterdick_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 19:08:58 MET DST

Cześć, bardzo Was proszę o ocenę, ile wart jest następujący sprzęt:

procesor PC 3 1 GB Pro CPU
płyta główna 787 CLMF CPU C31 G VGA
pamięć SDRam 128 MB 133 MHz
dysk twardy 20 GB
CD-Rom 52x
karta graficzna 2D/3D zintegrowana
karta dźwiękowa AC 97 zintegrowana
karta sieciowa zintegrowana Fast 10/100
monitor CTX VL 555
lub
HiVision BT 1581
obudowa ATX, klawiatura i mysz PS/2

Wiem, że te dane jakieś takie dziwne, miałem to dyktowane przez telefon.
Jeśli coś pokręciłem, to wybaczcie. Pomóżcie proszę w miarę możliwości. Nie
znam marek tych akcesoriów, więc podajcie np. chociaż zakresy cenowe, w
jakich obracająsię tego typu sprzęty, np. CD-Romy 52x. Z góry dzięki.

pzdr. masterdick