Re: Moje boje - czyli myszka z rolka

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 20:58:44 MET DST

>Chyba nie sadzisz ze od myszki za 20 zl mozesz tyle wymagac . A4-tech robi
>bardzo dobre myszki , ale te troche z wyzszej polki .

Za swoją A4-Tech dałem 26 zł w hurtowni.
Ciekawe czy jest z wyższej, czy z niższej półki?
Nie wiem na jakiej wysokości leżała w hurtowni, ale identyczny model w
supermarkecie kosztował już ok. 50 zł i był umieszczony mniej więcej na
wysokości 1 metra.

BTW, czy odpowiednio wysoka marża wpływa na kwalifikację do elitarnego grona
urządzeń z "wyższej półki", a może wyższej sfery? :-)

ROTFL

--
Janusz - Vahanara