Re: Płyta MS 6156VA nie chce floopy :-(

Autor: Zbig.Drwiega (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Tue 14 May 2002 - 17:10:32 MET DST

W artykule <abq9n7$1s9$1_at_news.tpi.pl> Raffa napisal(a):

> jesli jestes pewien ze tasma sprawna i naped sprawny (sprawdzone na innym
> kompie)

Całkiem nowe.Zakupiłem -dla pewności.

> a mimo to przy starcie kompa nie rusza z niej system (a na pewno masz
> dyskietka systemowa)

Jest _na_ pewno systemowa, i nie rusza...

> (na razie na windows nie patrz) ???
>
> - spróbuj wgrac nowy BIOS (ostatnio wlasnie wgralem do jednego Claytona nie
> ten BIOS - na czuja i dyskietka nie chodzila :-(
> - zresetuj ustawianie BIOS'u - bo moze jednak masz lekko namieszane

BIOS wymienoiny na nowy, a sprawa zaczęła sie już na 'starym'...

> - system startuje z napędu który ma przeplot na taśmie !!!!

Chyba pozostaje mi "zrobić' CD botowalny,
(na wypadek 'załamki' systemu)

a przy operacjach wgrania/zgrania małych plików z kompa- się męczyć...

PozdrawiamZbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848