SB Audigy i teoretyczny problem z AMD

Autor: ssszymonn_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 14 May 2002 - 16:28:16 MET DST

Gdzies uslyszalem, ze te dwa urzadzenia ze soba nie beda wspolpracowaly... jak
jest naprawde ? najlepiej jakis zywy przyklad uzytkownika AMD z karta Audigy ;)
Konfiguracja kompa ktory mam teraz:
AMD Athlon XP1800+
Epox 8KHA+(Via KT266A)
Gainward GF4Ti4400

bede do tego dokupywal wlasnie SB Audigy, amplituner yamahy i kolumny tannoy,
albo koda.

Prosilbym o odpowiedz na e-mail szymon456_at_go2.pl albo przynajmniej na ten e-
mail. Chyba, ze ktos mi zdradzi tajemnice dlaczego OE nie chce pobrac mi grup
dyskusyjnych na zadnym serwerze