Re: drukarka na USB

Autor: Leszek Komisarczyk (komisarczyk_leszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 16:00:28 MET DST

Najpierw w trybie awaryjnym wywal w panelu sterowania wszystko co dotyczy
drukarki i w drukarkch usun drukarke. Nastepnie wejdz do katalogu
WINDOWS-INF-OTHERS czy cos takiego i usun sterownik od drukarki. Uruchom od
nowa kompa i wlóz od razu plyte ze sterami od drukarki oraz podlacz
drukarke. System wykryje nowe urzadzenie i musisz mu podac sciezke ze
sterownikami na plytce. Nastepnie nie pozostaje ci nic innego jak czekac.
Sterowniki z plyty same resze zrobia za ciebie.

Powodzenia.
/Lechu

Uzytkownik "Krasus Waw" <mk23418_at_sgh.waw.pl> napisal w wiadomosci