Re: Kyro II 64 TV JUPITER

Autor: Top Libero (toplibero_at_toplibero.com.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 13:22:21 MET DST

ja mam wlasnie jupitera kyro II i u mnie tez uklad byl goracy.
sciagnelem radiaror i zobaczylem ze "pasta" przewodzaca cieplo
to ledwie do kupy 1 -2 kropelki rzadkiej cieczy, wiec napastowalem
karte "sreberkem" i teraz hula mi na 190 MHz bez zadnych zlych
objawow.
mysle wiec ze jak wymienisz paste przewodz. cieplo na jakiegos
silvera to bedziesz mogl sie wiatraka pozbyc.
a tak na marginesie, co ci ten wiatrak przeszkadza ???
przeciez go wogole nie slychac (przynajmniej u mnie)

Zibi