Re: temperatura i problem z serwisem

Autor: docktor_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 14 May 2002 - 13:08:48 MET DST

Wydaje mi sie, ze to normalne.
Mam asusa k7m bez czujnika temperatury procesora, pomiar mam tylko z plyty.
Sprzet to przetaktowany o 10 % athlon z podwojnym wiatrakiem.
Teoretycznie nic sie nie powinno dziac, jesli plyta ma < 60 st. Ale po pewnym
czasie zauwazylem, ze po osiagnieciu 50 stopni zaczynaja sie zwisy systemu.
Procesor mial wtedy (na oko, a raczej palec) kolo 70 stopni.
Tak jak mowie, moj komputer stoi w slabo wentylowanym i goracym pomieszczeniu.
Pewnie nie musialbym tak cudowac gdybym tu mial wiaterek :)
W kazdym razie problemy mialem tylko w lecie.