Re: temperatura i problem z serwisem

Autor: docktor_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 14 May 2002 - 12:19:20 MET DST

Witam
Sprawdz czy cieplo z procesora jest odpowiednio odprowadzane na radiator (czy
radiator nie odstaje).
Ja u siebie zdjalem obudowe, i z boku powiesilem wiatrak wymontowany z
zasilacza (chodzi na 12 V podlaczony do zasilania dysku). Obnizylem temperature
plyty o jakies 3-4 stopnie.
Jest to juz czwarty wiatrak :) ale w pomieszczeniu gdzie jest goraco i ogolnie
slaba wentylacja zdaje to egzamin.