Re: via mvp3 + xp

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Tue 14 May 2002 - 12:04:39 MET DST

Giskard wrote:
> Heh..no nie mówcie...nie spotkaliście się z takim problemem? Może coś nie
> tak jest z moją płytą? Pod win98/me system zamykał się normalnie....

Mialem podobnie z plyta na MVP3 nie ATX. WinXP przy zamykaniu nie zdazyl
zapisac wszystkich danych na dysku. Z kazdym startem mialem coraz mniej
plikow systemowych na dysku, bo podczas restartu lecial skandisk i
uszkodzone pliki wycinal. W koncu przestaly dzialac karta dzwiekowa i
CD-ROM i nie moglem dzida przeinstalowac. To wywalilem smiecia.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/