Re: Play TV Pro Stereo NICAM RC FM PL - pytania?

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 11:43:05 MET DST

Użytkownik <jerzy_at_poczta.fm> przeslal takie znaki :

> A może ja coś udostępnię ?

zrob to :)) prosze.

> Ja próbowałem jednego Aver'a i dwa Leadtek'i. Wszystkie trzy karty
> miały taki sam odbiór - do kitu. Połowa programów byłą zakłócona,
> latały jakieś paski albo inne wzorki... Na Pinnacle'u tych zakłóceń
> nie ma.

zgadzam sie , pinnacle nie testowalem.. :(

> Wspomnę może, że wszystkie karty testowałem u mnie do domciu
> na kablówce.

ja na antenie (b. prawidlowo zrobionej)

> Możliwe (choć tak nie twierdzę), że winą tutaj może być tuner
> (głowica).

tez tak mysle - reszta komponentow jest identkio przeciez prawie.

> Philips. W Pinnacle'u mam tuner Microtune 4009 FR5 (kiedyś zwał się
> Temic - chyba).

ja mam LG (philips ma duzo cewek itp a LG elektroniki)
umnie wzbudza sie na duzej saturacji i mocnoniebieskim TLE (np zegar w tvp1
czy spot zapowiadajacy reklame w TVN) - wk.. mnie

> guziczków niż ten narysowany w instrukcji obsługi).

masz jakas fotke ?

> key48=KEYBOARD RIGHT+^RIGHT, i już zamiast strzałki w prawo możesz

bremote - nie lapie nie ? troche lepszy imho (sle bezosrenie komenty np
command(winamp, 40001) = exit winamp (z pamieci piszE)