Re: Inside 400MX TV out

Autor: FRANC (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 11:19:56 MET DST

"Paweł Kwietniewski" <kniarzyn_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> wrote in message
> Cześć,
>
> Mam problem z powyższą kartą. Nie mogę uaktywnić wyjścia TV-Out. Czy
oprucz
> sterowników konieczne są jakieś inne sztuczki?
>
> Narazie.

"oprócz", "na razie" :-) (bez obrazy)
Jesli masz juz zainstalowane sterowniki z CD oraz podlaczony kabel do TV
(chinch-chinch lub chinch-EURO) oraz masz wlaczony TV na odpowiednim kanale
to w opcjach graficznych -zaawansowane- musisz pobawic sie wlasciwosciami
wyjscia (zdaje sie ze jest tam cos takiego jak nazwy krajow i standard
PAL/NTSC/ ; DK......... pobaw sie tymi opcjami (zdaje sie ze musi byc
wybrane Niemcy DK lub BG).Wyjscie niech wybiera automatycznie.
Potem powinno sie (rozdzielczosc ekranu 800x600 lub 640x480) wybrac w
opcjach zaawansowanych mozliwosc klonowania obrazu.....

Najprosciej jednak uzyc programu TVtool w wersjach np. 4.. lub 5...
Znajdziesz go bez problemu w sieci.
Pozdrawiam
FRANC