Re: urzadzenia COMBO

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 08:38:32 MET DST

Użytkownik "Karol" <kkarol-b_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> co sadzicie o LG Combo 12x.....(nagrywarka +DVD)
> czy to ma burn-proof

Nie polecam, szczególnie tego LG. Nad innymi napędami combo na rynku (ricoh,
plextor, toshiba, ...) możnaby się jeszcze ewentualnie zastanowić. Są
oczywiście droższe, ale sprawują się też nienagannie.

Też zastanawiałem się kiedyś mocno nad combo, ale kupiłem jednak CDRW+DVD.
Co 2 napędy to nie 1 - szybko to doceniłem i teraz cieszę się ze słusznego
wyboru.

Arkhan.