Re: Problem z modemem

Autor: Qtchb (qtchb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 13:50:21 MET DST

moi drodzy!

ja tez mam modem Pentagram Omen i kiedys mialem te same problemy
(modem czly czas zajmowal linie, a jesli wybieral numer, to centrala
Telekompromitacji nie reagowala - anie na tony, ani na impulsy),

uzywalem go pod Win98SE,

zawiozlem do serwisu, wymienili modem, poniewaz mial rzekomo wade
produkcyjna

od tamtego momentu nie mam zadnych problemow z laczeniem sie tak pod
Win98SE, jak i XP (pod XP wydaje sie byc minimalnie szybszy, ale to
tylko moje wrazenie, odczucia, nie sprawdzalem zadnymi specjalnymi
programami)

myslalem, ze Pentagram to solidna firma, ale widac Pentagram wypuszcza
na rynek sporo tandetnego, niesprawdzonego towaru

pozdrawiam