Re: Co sie dzieje kurka wodna?

Autor: Novy (NOSPAMtnovak_at_o2.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 21:11:03 MET DST

Użytkownik "Piotr" <nospam_at_north.pacific.news.server> napisał w
wiadomości news:abnn6e$n6e$1_at_pippin.warman.nask.pl...

> Jak chce spakowac jakas wieksza ilosc danych w
> windows commanderze to przy sprawdzaniu crc
> wysakuje mi blad CRC albo wszystko idzie ok, ale przy 99%
> staje i po chwili wyskakuje komunikat: blad tworzenia pliku zip.
> W czym moze byc problem? Komp do tego zwisa prawie nonstop,
> pociac sie idzie.

Cos takiego mialem na ktoryms z wydan win98 z wypalarka przy
rozpakowywaniu (blad CRC). Jak sie cofnalem do win95 OSR2 wszystko bylo
ok. Potem inny komp i winME i tez smigalo. Tylko 98 taki oporny.

pzdr
novy