Re: Pozytywne wibracje daje duron i 2 stacje...

Autor: Tommy (simnet_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 21:12:49 MET DST

Użytkownik "Arkadiusz Simkowski" <arkadiusz.simkowski_at_dolsat.pl> napisał w
wiadomości news:abp181$oj5$1_at_news.gazeta.pl...

>1.gdzie kupić przedłużacz do kabelków
>monitora/klwiszy i mychy?

Na giełdzie lub w sklepie z "computers" w szyldzie.

>2.do czego w praktyce można wykorzystać wake on
>lan?

Jak sama nazwa wskazuje do budzenia kompa przez sieć.

>3.kto kupi ode mnie 686sx 0,4ghz?

!??? :)

>4.co mogę zrobić z moją kulką od zdechłej
> myszy?(rzut z 7 piętra mojego okna nie wchodzi w grę)

Kiedyś widziałem fajny pomysł na zrobienie procy z pustej rolki od papieru
toaletowego, taśmy klejącej i balona. Gdyby za pocisk użyć tam wybebeszonej
kulki od myszy (w środku ciężki metal) to.... O JEZU! Nie czytajcie tego
dzieci!

>5.dlaczego xp zachwyca?

Bo "spece" z Microsoftu uznali, że każdy ma P4 2,4Ghz i może sobie pozwolić
na utratę mocy kompa tylko dlatego, że "fajnie" wygląda. Windows 95 działa
na 386DX4 i jest równie funkcjonalny (a i tak za dużo tam bajerów).

--
pozdrawiam
Tomek tjd_at_klub.chip.pl