Re: Karta a Monitor!!

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 20:11:43 MET DST

pozdrawiam
mosciak
Uzytkownik "Jankes" <janin_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> Witam!!
> Poniewaz osobiscie posiadam Karte PixelView Geforce 2 MX i mam zamiar
> zmienic monitor! Obecnie mam Belinea i zapewne nie widze roznicy! To
> mam pytanie czy ten pixel jest dobra karta!!
taka w miare - jak i cena
 Czy dobrze bedzie
> wyswietlal kolorki??
srednio i zalezy z czym porownasz
A mam zamiar zmienic na monitorek MItshubishi!!
sluszny wybor
> Pytam sie bo widze ze na grupie kilka osob pisalo ze trzeba miec dobra
> karte do dobrego monitorka!! :)))
no nie tak - dobra karta jest potrzebna zeby miec dobry obraz :) podobnie
jak dobry monitor
jesli nie pracujesz w miare profesjonalnie na tym to daj se siana i nic nie
zmieniaj :))))
mosciak