Re: dysk IBM i gwarancja

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 18:05:37 MET DST


On Mon, 13 May 2002, Slawek Owoc wrote:

> > gwarancyjny dla tej Maszyny w jednym z tych kraj=F3w (1) od resellera I=
BM
> > upowa=BFnionego do =B6wiadczenia
> >
> > us=B3ug serwisowych lub (2) od IBM.
>=20
> a swistak siedzi ..... jak juz pisalem polski dystrybutor chce fakture ..=
=2E a
> takiej przecietny czlowiek nie zlatwi od hurtowni ktora kupila to u
> dystrybutora

 Faktura nie jest potrzebna. Przy braku faktury mozna dokonac odplatnej
naprawy gwarancyjnej -- pokrywa sie koszty przesylki + zysk za usluge, co
powinno mimo wszystko wyjsc taniej niz kupno nowego dysku. Niestety
nalezy sie liczyc z dlugim czasem realizacji -- nawet do pol roku (wlasnie
dotarl dysk na wymiane za egzemplarz wyslany w listopadzie) -- no i
oczywiscie otrzymuje sie dysk uzywany.

 Na przyszlosc polecam innych producentow, ktorzy nie traktuja naszego
kraju jak rynku drugorzednego.

--=20
+ Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland +
+--------------------------------------------------------------+
+ e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available +



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:49:11 MET DST