!!!! MODEM !!!!

Autor: Kasa (mbazgrus_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 18:00:46 MET DST

Mam Pentium II 266. Chce kupić modem wewnetrzny na PCI i w tym jest mój
problem.
Patrzyłem już w archiwa grupy, ale nie za wiele się dowiedziałem.

Jedni mowia mi ze spokojnie moge kupic model tanszy, bo moj procek spokojnie
sie wyrobi, inni mowia, ze to bubel.

Zastanawialem sie nad

Zoltrix Sagitta 56K
Mint
Zoom

Warunek cena do 130 zł
Który byście polecili, który macie i wiecie, że chodzi OK. W sklepie
dowiedziałem się, że Zoltrtix-y się często psują, czy to prawda? Czy tylko
bajka, bo sprzedający chciał mi coś innego wcisnąć?