Re: Samsung 757DFX_ gdziez ta biel?

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 17:29:34 MET DST

Użytkownik Tester <> Gratuluje sam mam i oprocz jednej rzeczy wszystko mi si
epodoba (biel jest
> biala - naprawde i to bez higlighta) mianowicie nie podoba i sie to ze
> posrodku ekranuna gorze linia (krawedz obrazu) jestt wklesla w kierunku
> dolnym i widac to zdecydowanie podczas pracy pod windoza :( , nie wiem czy
> to tylko moj model czy nie ale mnie ciut irytuje _
____________

oprocz braku bieli mam ten sam feler
gorna krawedz kineskopu (a raczej wyswietlanego obrazu ) jest wykrzywiona q
dolowi na 1-3 pixele_Nie pomaga ustawienie liniowosci .
najbardziej jest to widoczne w niskich rozdzielczosciach _w 1024x768 i 100
Hz widac to , ale nie rzuca sie w oczy (karta graf. to VooDoo 3500TV)
no niestety nie podoba mi sie to co pokazuje ten 757DFX _ wydaje mi sie tez
ze srodek ekranu jest mniej "ostry " niz brzegi
a brak bieli wk-wia mnie juz do lez _ponad 9 stow qlfa :((((
ciekawe czy serwis by cos "zdzialal " ( bo o oddaniu monitora nie ma mowy
_nie bede qmplowi robil problemu) _ door to door ? to dziala ? czy taki
bajer ?
Pozdrawiam
Blesso

PS
Tester napisz na ile masz ustawiony kontrast i jaskrawosc