LIFE VIEW FLY VIDEO 98 EZ + KT266A

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 17:11:00 MET DST

Czesc
mam pytanie, zamierzam kupic karte do capture taka jak w topicu czyli:

LIFE VIEW FLY VIDEO 98 EZ, jest to na chipie BT, mam jednak pytanie, otoz
wiem ze nieraz z video sa przerozne akcje - no a ja jestem posiadaczem -
szczesliwym zeby uniknac niepotrzebnych dyskusji - EpoXa 8KHA+ na KT266A,
mam pytanie - czy ww. karta dziala bez problemu na plytach z tym chipsetem?

Pozdrawiam

--
"Jeśli czujesz się: mały, oszukany, smutny, pokonany, bezużyteczny i w
depresji,