Re: Play TV Pro Stereo NICAM RC FM PL - pytania?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 15:49:23 MET DST

"Krzys-iek" <krzys-iek@_________wp.pl> wrote:
> problemów.
>
> pi ile to (i gdzie w sieci pl to maja)
>
> i sam to znaczy SAM ZAWSZE z BYLE JAKIM SOFTEM ? automatycznie bez
software

Pinnacle ma własny soft; działa też z bTV, ale z małymi problemami. Co do
ceny to ja zapłaciłem ok 400zł, a sklepu poszukaj sobie :>>> Generalnie jest
to jedna z najbardziej markowych i standardowych kart TV na świecie. Ma tę
wadę, że oprogramowanie do niej jest rzadko uakatualniane, ale też tych
aktualizacji w zasadzie nie potrzebuje . Jeżeli ktoś zaś musi mieć zawsze
najnowsze opro. to chyba wszystkie drivery na Coexant 8x8 są na tej karcie
testowane (z tym, że te drivery nie obsłużą pilota dostarczanego z kartą)

B.