IrDA - problem pod WinXP

Autor: Paulo Ochendzan (paulo_at_data.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 14:28:38 MET DST

Witam !!!

Mam problem z IrDA pod Windowsem XP. Szczerze mowiac nie wiem czy na
dobra grupe pisze, ale sprobuje :-)

Otoz mam podlaczona IrDA pod plyte glowna z takimi ustawieniami:
UART mode: irDA
Rx, TxD Active: LO, HI
IR Transmission Delay: Disable.

W Windowsie XP Irda jest teoretycznie widoczna, kiedy podkladam jednak
pod oko telefon czy palmtopa, trwa dluzsza chwila, pojawia sie na
chwilke kontrolka komunikacji poprzez IR, znika i tyle :-(

Sam system widzi np. telefon, potrafi go okreslic jako ME45, palmtop
tez jest widziany...

Ktos ma jakis pomysl? Bede wdziecny za ifo, bo kabel do synchronizacji
palmtopa bede mial dopiero za jakies 2 tygodnie.

Pozdrawiam