Re: NTG ale już nie mam siły z tym Europlusem!

Autor: pafnucy00_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 13 May 2002 - 12:32:28 MET DST

rejestratorze dzwięku w windowsie jak nagrywam to muszę zmienić w Pliku we
właściwościach na jakość stereo i wtedy nagrywa mi wyraźnie ale po zamknięciu
sam powraca do ustawienia
mono a pod tym ustawieniem nagrywa tylko mało zrozumiałe buczenie .Chciałbym
nagrać głos w europlusie ale niestety rejestruje mi tak samo jak w windowsie
przy ustawieniach mono .O co tu chodzi ??? Czy ktoś może wie?
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
pafnucy.