Re: AwerMedia TV Capture98

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 11:58:03 MET DST

Użytkownik BodekJ <bodek_at_jerzyk.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abo2gv$nnj$2_at_news.tpi.pl...
> Mam taki mały kłopot z w/w kartą, jeden z programów ma słabszy sygnał i
> kiepsko wygląda na monitorze lecz jeżeli poruszam trochę wtyczką anteny
mogę
> uzyskać obraz do przyjęcia.
> Moje pytanie, czy ta karta tak ma? czy też coś się tam odłączyło, może
> odgięło i można z tym coś zrobić.
> TIA

tak ma !!! sam mam i czesto musze leciec do drugiego pokoju do rozgałężnika
aby lekko go docisnąć
(generalnie - dobre kable !!!)

kilka uwag :
nowe stery i soft ( najlepiej win98 - choc pod XP tez działa )