Re: barracuda iv

Autor: Lukasz (lukwin_at_polbox.com)
Data: Mon 13 May 2002 - 11:48:07 MET DST

> no właśnie z tym jest problem, bo gdy zaznaczę DMA i zresetuję komputer to
> po ponownym uruchomieniu DMA jest wciąż nieodznaczone (???)

czyli jest zaznaczone? :) tak wynika z tego co napisales... :)))
zainstaluj 4in1 (jesli masz chipset VIA)
jaki system? w w2k:

System/Sprzet/Menadzer urzadzen/Kontrolery IDE ATA/ATAPI

ja mam HDD jako primary master, nagryware jako secondary master,
a CD-ROM jako secondary slave. Moje ustawienia:

Podstawowy kanal IDE/Ustawienia zaawansowane:
Urzadzenie glowne: "Tryb transferu "DMA jezeli dostepne"
Urzadzenie podrzedne: "Tryb transferu "DMA jezeli dostepne"

Pomocniczy kanal IDE/Ustawienia zaawansowane:
Urzadzenie glowne: "Tryb transferu "DMA jezeli dostepne"
Urzadzenie podrzedne: "Tylko PIO" (CD-ROM wariowal na DMA)

pozdr,
Lukasz
gg 2107742